sanna nyhlin föddes i blåsväder

vilkendag vilkendag. helt underbart väder, lycklig signe. nu har det dock mulnat, ucsh!
ja sanna fick iaf en lite diss där av tallen och jocke, de tyckte att hon var blåst, men skitsamma alla älskar hennes blåsta kommentarer, det är ju en del av vad som gör sanna nyhlin till sanna nylle NYHLIN, min babu!
det har väl varit fint annars och dans på gympan, bugg men varken jag eller sanna fick dansa med neffis jesppppppper men de hinns imorgon! det var skojj iaf, och sen fick vi oss en skön promenad tillbaka i ett vackra vädret, jag, sanna, ellen, dogge och jesper. de andra svängde väl av hit och dit till sina hem och grejer, och jag va snäll och tog en omväg hem med jeppe som gick och berättade om alla sina äventyr, hehe den grabben kan snacka!
sen gick jag väl hem och däcka på soffan, helslut. och nu ska jag snart spring iväg till kjell och anne och hjälpa dem med deras dator, sen skynda mig hem och kika på the mentalist, min favvvvvvvoserie :-) ska försäka sätta mig och svettas lite på cykeln också, för mycket cola kan det ha blivit känns det som :-)
bilderna från lördags får ni vänta lite på, för jag har helt enkelt inte ork och tid, men de kommer !

världens bästa grabbar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0