nej nu mosas han i dörren!

dålig uppdatering men det händer så mycket i mitt liv just nu att jag helt enkelt nästan aldrig får tid att sätta mig vid datorn längre! Och det är rätt skönt, det är en måbratid för mig just nu, även om veckan har vart rätt deppig och tråkig så mår jag bra innerst inne, helt underbart.
ang rubriken jag och pappa såg en sån söt gubbe i affären idag och när vi kom ut till bilen såg vi hur han precis skulle ut ur affären och då stängdes dörren på honom, två gånger! och pappa kläcker ur sig, nejmen nu mosar dörren den söta gubben! det var så tragiskt att jag båda skrattade och grät samtidigt, och pappa asgarvade åt min knäppa reaktion, men jag älskar gamla människor jag vill ta hand om dom allihop! haha men det såg så sjukt kul ut vi garvade som tusan, familjen nihlman herre min je.
Nej sen idag har jag faktiskt varit duktig, diskat, pluggat och suttit och svettats på träningscykeln i en halvtimme, ingen fettma här! hehe. nej men det är skönt att känna att man bränner bort lite, för då kan man unna sig nästa dag, hihi! :-)
nej men jag måste nog skärpa till mig om jag ska kunna ha min tajta avslutningsklänning, ja jag har hittat den, och den är perfekt! mer får ni inte veta hihi, det kommer samma dag som avslutningen :-)
John hade ritat en jättefin bild på emil och arvid som jag kopierade till mig och sanna och nu sitter den upp på min vägg :-)
nu ska jag svara på smset från arvidsöte och sen gå och lägga mig, imorgon har jag sovmorgon mmmmmmh!
stora pussen på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0