Mindre än en dag kvar !

Herregud det känns som det var igår som jag fyllde femton! men imorgon är jag plötsligt 16 år gammal, ucsh vad läskigt det känns, men samtidigt är det så roligt!
idag har iaf jag och pappi varit och handlat, kom hem med två blommiga blusar, en jeansjacka och en kavaj i lite jackliknande material, fina grejjer!
Efter det for vi iväg ut till norsta och greja och därifrån fick jag med mig en fin liten sommarklänning, hihi känns som jag har fyndat rejält idag, nöjjjjjjjjd.
Sen har vi vart och lyssnat på boel när hon sjöng och då blev vi ju fast på det där jävla musikcafet, det tog från fyra till sex eller halv sju jag vet inte ens det säkert. ucsh. det enda som var kul var när boel sjöng, hihi, jag är sån stolt storasyster :)



inköpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0