I just wanna scream and lose control

hej mina sötnosar förlåt för min kassa uppdatering men mycket har hänt kan jag lova! Idag fick jag och sanna träffa våran fina annababu en kort stund, (vi skolkade lite för att springa ut och krama om henne) vi har inte sett henne på riktigt länge! men nu känns det som att det nästan har blivit planer för lördag? skulle vara riktigt fint!
Ja idag har sanna fan i mej vart litt grini men hon är söt till och med då den hockeypucken :-)
Och hon älskar jespers NEFFkepa så mycket, ni ska se henne när hon kikar fram under skärmen, urgullig!
Elenor ska ta och kolla upp bio för oss också, för jag gjorde det så dåligt ucshannemej :)

här är min söt i NEFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0