De dunkas music i säter city

ja nu dunkar de musik här i lägenheten, som det alltid gör när jag är hemma. tills någon som har blitt trött och ber mig stänga av. men nu har boel vänner här och pappa är och jobbar och mamma har rest iväg på kurs, så nu dunkar de på här!
ska snart börja skrubba lite potatis och slänga in i ugnen, pappa och jag ska lagga god fredagsmat, för det blir bara vi som äter, boel och sofia ska käka kebab och tuva skulle äta nån pizza. så det blir fredasmys här hemma :)
sprang ner till konsum och där träffade jag den som var busigast på hela gotlandresan, världens bästa, KENTH PETTERSSON, suppppppperglader blidde jag då och han fick en fet kram. han skulle ut i skogen och mysa så hoppas att han får det bra :)
annars är det bara trött mysdag idag, jag orkar inget känns det som, tre timmar sömn på hela dygnet igår ju så jag sov till tolv idag,hehe.
men nu ska jag gå och ordna med potatisen, sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0