baby we where killing them

vaknade inatt av att jag låg och smsade i sömnen, helsjukt. som tur var hade jag inte hunnit sända :-)
Nu ska jag och boel ut och gå sen ska väl jag och pappilur hjälpas åt att laga mat tror jag det blir, eller om det blir jag och mammi, vi får se. jag ska iallafall fixa såsen, det gör jag bäst hehe! :)
fin dag igår, jag ska försöka hinna med att slänga upp lite filmer och foton, annars kommer de väl någon annan dag.
sen ska jag väl sätta mig och sticka lite, ucsh för slöjd, det är inget roligt att göra en halsduk för att jag måste, det vill jag göra när jag känner att jag verkligen vill, då kan det vara kul! men inte nu, men det lär ju tas tag , tråkigt eller inte.
Nu ska jag knyta på mig springskorna, sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0