äre långt kvar?

Oj vilken kväll det var! eller kväll och kväll det var väl rättare sagt en hel natt nästan! jag åkte ut där och fixa också skulle jag å möta sanna på cykel och hon hade fått slut på luft i däcken så hon kom där knallandes i backen söten, asgarv det första som händer när vi ser varandra, herregud.
Sen ringde väl arvid och skulle ha vägbeskrivning de gick väl så där men de kom fram tillslut iaf.
vi var väl ut och cykla iväg till norbo där vi tio elva nånting och sanna och jag slira omkull me cykeln såklart och sanna fick sen ta den tyngsta cykeln och skjutsa emil medans jag körde arvid, hehe en bit iaf sen blev det arvid som körde mig mja söttttt :)
en grej som jag fick höra typ hela kvällen; äre långt kvar nu eller?
kom vi väll hem där vi tolvsnåret och då sjönk vi ner runt bordet och mölja i oss chips och ostkrokar och cola, göttiga grejjer. sen kolla vi på film och slockna väl vid fyra nån gång ungefär. sen kom arvids mamma på morgonen och det var väl tur annars hade vi väl sovit tills nu skulle jag tro, gu va matt jag var! men arvid skulle ju hem och jobba så, det är hårt å va bonde. och jag fick en ascool kepa av han också hehe, den som han alltid använder gav han till mig göllet, det blir min favoritgrej i sommar.
just ja vi såg ett stjärnfall också och så här önska vi : Arvid - varmare väder Emil - en kall öl (?) Sanna - att inte en björn skulle komma och äta upp oss. Signe - tusen kroner (självklart önskade jag det sämsta)
sen på morronen så städade jag och sanna i stugan och släpa madrasser som inte ens kom till användning och sopa chips från golve och diska å grejja, och sanna nyhlin hon fixar så helt plötsligt dunka de hästpojken över hela gården, en härlig morgon me min bebbiiiiiis
 
snart kommerä bildssss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0