APRIL APRIL

11 DAGAR KVARRRRRRRR!
sen är jag 16 år, ucsssssh vad otäckt.
och ett STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KENTH PETTERSSON SOM FYLLER ÅR IDAG!
sånt får en att sakna gotland nå otroligt.
men minnena finns alltid med i hjärtat, det var en oförglömmlig resa!
Nu efter skolan så blir det en sväng in till kupolen, jag ska hjälpa Louise kika efter klänning och skor till nians fest och avslutningen, det blir nog fint :-)
kanske får vi chans att sitta lite på donken å, mitt älskade donken, lovelovelove, fet som jag är, inte på utsidan, men på insidan är jag nog ganska mycket tjockis :-)
mmmm men det blir bra, så hörs vi senare om jag hinner, puss och sköt om er

 


Kommentarer
Postat av: storasyster

att du är en tjockis på insidan är inte så konstigt, se bara på mig och pappa! Där har du två riktiga tjockis-förebilder! =)

2010-04-01 @ 21:48:47
Postat av: Svar: storasyster

haha! ni är mina största förebilder!

2010-04-02 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0